بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره UPVC

پنجره های چوبی در گذشته تا به امروز نقش بسیار مهمی در عایق بودن پنجره upvc ایفا میکند این متریال طبیعی علاوه بر عایق حرارتی و صدا از طول عمر قابل توجهی برخوردار است .

با پیشرفته شدن صنعت، معایب این نوع پنجره نیز برطرف گردید و امروزه نیز پنجره های چوبی از گرانترین ، با کیفیت ترین ، زیبا ترین و لوکس ترین پنجرههای دنیا به شمار می آید.

اما دنیای صنعتی و پرمصرف امروزی تلاش بسیاری جهت تولید پروفیل مقرون به صرفه تر با سرعت تولید بیشتر انجام داده که هم عایق صدا ، حرارت ، آلودگی و … باشد و نیز نیازی به رنگ و ضد رنگ و مراقبت نداشته باشد.
پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های یو وی سی

پنجره upvc ساخته شده با پروفیل های یو وی سی نسبت به کلیه پرفیل های ساخته شده ( آهن، آلومینیوم و…) عایق تر و با کیفیت تر می باشد.

با تعویض پنجره های قدیمی که از پروفیل های آهن و آلومینوم تشکیل شده است، با پنجره های دوجداره یو پی وی سی که عایق انرژی، صوت و گرد و غبار میباشند میتوانید به حداکثر آرامش محیط دست یابید. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی علاوه بر آرامش محیط شما را در کاهش هزینه های مربوط به انرژی همراهی می نمایند و ۱۰۰ درصد هزینه های مربوط به انرژِی خانوار را کاهش میدهد.

با توجه به تنوع شرکت های ارایه دهنده خدمات یو پی وی سی و ارائه محصولات مختلف یو پی وی سی ، در ذیل مطالبی آورده شده است تا مشتریانی که خواستار تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی هستند بتوانند پنجره عایق و مناسبی را انتخاب نمایند.

پنجره ی دوجداره یو پی وی سی از سه اصل مهم تشکیل شده که با رعایت این سه اصل پنجره استاندارد و خوبی تحویل مشتری داده خواهد شد.

١-متریال استفاده شده در پنجره دوجداره، شامل:
( پروفیل، یراق و لولاها ، گالوانیزه و…)

٢- تولید استاندارد

٣- نصب صحیح و استاندارد

 

شرکت فارد پنجره با تجربه ی علمی جهت تولید پنجره با کیفیت ، با استفاده از متریال عالی و تولید منحصر به فرد و نصب استاندارد مطابق با استاندارد RAL آلمان تلاش می نماید تا مشتریان عزیز را در انتخاب یک پنجره دوجداره کاملأ عایق راهنمایی نماید.

توصیه می کنیم برای انتخاب سازنده مناسب برای پنجره مورد نیاز خود مقاله جامع پنجره دوجداره در سایت مطالعه فرمایید.

منبع:

http://www.faradwin.com/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.