بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

ایرادات احتمالی در صورت عدم تعمیرات پنجره دوجداره

در بخش تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره  upvc و الومینیوم به طور کامل توضیحاتی را ارائه کردیم اما موضوع مهمی که نیاز است تا بیشتر مورد بررسی قرار دهیم ایراداتی است که در صورت عدم تعمیرات و رگلاژ برای درب و پنجره های دوجداره ایجاد می شود.

درب و پنجره یو پی وی سی و الومینیوم به گونه ای طراحی و ساخته می شود که هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم ماندگاری بی نظیری را در صورت تولید اصولی و استفاده از پروفیل و براق الات مناسب می توانند داشته باشد.

اما ممکن است به علت های مختلف ایراداتی متوجه درب و پنجره دوجداره شود که تنها راه بازگشت کارایی دوباره تعمیرات و رگلاژ است.

تعمیرات پنجره دوجداره

سوالی که پیش می اید این است که در صورت عدم تعمیرات پنجره دوجداره چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد:

ابتدا موارد مربوط به پنجره های دوجداره را بررسی می کنیم و بعد از ان نمای فریم لس را شرح می دهیم، در پنجره دوجداره بخش های مختلفی وجود دارد که ممکن است دچار ایراد شود ، برای مثال یراق الات که بیشترین تحرک را در بحث باز و بسته کردن  دارد ، امکان خرابی ان بیشتر است، البته لازم به ذکر است که یراق الات مرغوب کارایی بالایی دارند و تا مدت ها دچار ایراد نمی شوند.

زمانی که یراق الات پنجره دوجداره دچار ایراد می شود تمام کارایی پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، پس بحث تعمیرات پنجره upvc و الومینیوم به شدت احساس می شود.

رگلاژ پنجره دوجداره را در بخش های مختلف مقالات سایت بررسی کردیم و علت ها و روش های حل ان را کامل توضیح دادیم اما دقت کنید که عدم رگلاژ پنجره دوجداره موجب خرابی بخش های دیگر درب و پنجره می شود.

گیر در باز و بسته شدن پنجره دوجداره ممکن است باعث شکستن شیشه و پروفیل شود و پنجره حالت ناپایدار پیدا کند و در مدت کوتاهی کارایی ان به پایین ترین حالت برسد و حتی در مواردی نیاز به تعویض کامل پنجره ها می شود که هزینه  زیادی را طلب می کند.

دقت کنید که اگر شما در اولین مراحل ایرادات و مشکلات ، اقدام به تعمیرات پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم کنید هیچ مشکلی برای درب و پنجره هایتان ایجاد نمی شود و تعمیرکار پنجره دوجداره با تخصص و تجربه علاوه بر رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم نسبت به تعویض یراق الات و تعمیرات هر بخشی که دچار ایراد است اقدام کرده و خیال شما را راحت می کند.

شما می توانید با صرف هزینه اندک ، پنجره های دوجداره خود را از ایرادات بعدی حفظ کنید و از مزایای بی نظیر این نوع درب و پنجره بهره مند شوید.

نمای فریم لس امروزه در ساختمان ها و برج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی در طراحی و زیبایی خارجی ساختمان ها دارد اما نمای فریم لس نیز دچار ایراداتی میشود که قابل تعمیرات و رگلاژ است.

بخش اساسی نمای فریم لس ، لولایی است که لنگه شامل شیشه را در بخش الومینیومی حفظ کرده و باعث باز و بسته شدن پنجره می شود،اما دقت کنید که یکی از سخت ترین بخش های تعمیرات ، تعویض لولای نمای فریم لس است و نیاز به ابزار و افراد خبره و باتجربه دارد.

در صورت عدم تعویض لولای شکسته فریم لس، امکان سقوط ان بسیار بالا می رود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در مورد عدم تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره ذکر کنیم و اگاهی شما را در مورد این موضوع بالا ببریم تا به اهمیت ان پی ببرید.

منبع:

http://www.hiradupvc.com/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%b9%d8%af%d9%85-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.