بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

تولید و نصب پنجره یو پی وی سی در اشکال شکسته و هلالی

 پنجره upvc در اشکال شکسته و هلالی
خصوصیات درب و پنجره یو پی وی سی بسیار زیاد هستند و اغلب افراد با استفاده از مزایای این درب و پنجره توانسته اند بسیاری از نیازهای خود را رفع کنند.
جالب است بدانید که درب و پنجره دوجداره upvc قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری دارند و در انواع اشکال هندسی از قبیل هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره و... تولید می شوند.

پروفیل های دوجداره UPVC جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار (کوره بخار) در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل انرا از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید.

شرکت سیجاندژ با تیم فنی متخصصی که دارد به راحتی توانایی تولید درب و پنجره در اشکال هندسی متفاوت را دارد .بهتر است بدانید که تولید پنجره هایی با داشتن چند ضلع بصورت هلالی در چند بخش نیاز به تجربه و دانش فنی می باشد چرا که زیبایی این پنجره ها بسیار بستگی به زیبایی هلال آنها دارد . در غیر اینصورت فرم کلی پنجره ها بهم ریخته و پس از نصب نیز نمی تواند کارایی و زیبایی خوبی داشته باشد.



این پنجره ها را می توان در رنگهای سفید و لمینیت طرح چوب ساخت.
همچنین این پنجره ها در صرفه جویی انرژی نقش موثری دارند.همچنین در مقابل نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی دچار تغییرات نخواهند شد.

مزایای دیگر
• عایق صوتی تا ۷۵% با استفاده از شیشه های دوجداره
• مقاوم و عدم زنگ زدگی در مقابل رطوبت
• مصونیت از آلودگی های صوتی
• عایق در برابر گرد و غبار
• عایق در برابر نفوذ باد و باران
• قابل اجرا در طرحهای مختلف اعم از پنجره های هلالی, قوس دار و اشکال غیر منظم

بعد از ثبت سفارش می توانید در کمترین زمان و با قیمتی مناسب درب و پنجره مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

مزایای استفاده از پنجره رنگی upvc

پنجره رنگی upvc

پنجره upvc در طرح ها و مدل های مختلف برای شما عزیزان در شرکت سیجاندژ طراحی و تولید می شود. یکی از مزایای پنجره یو پی وی سی تنوع رنگی این پنجره هاست.

امروزه با وجود سلیقه های مختلف محصولی مورد پسند عموم قرار دارد که بتواند نیازهای همه ی افراد را برطرف کند. پنجره یو پی وی سی با مزایایی که داراست توانسته جوابگوی هر سلیقه ای باشد و نیازهای هر فرد را برطرف نماید.

تنوع رنگی یکی از خصوصیات بارز این پنجره هاست. با استفاده از این پنجره ها دیگر نیازی به نگرانی در مورد دکوراسیون منزل خود نباشد. زیرا پنجره های یو پی وی سی را می توان در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید کرد.


البته پنجره های دوجداره ذاتا سفید هستند و برای تغییر رنگ این پروفیل ها می توان از روشهای زیر استفاده کرد.

• پنجره یو پی وی سی با پروفیل لمینیت شده

• رنگهای اکرلیک بر روی پروفیل

• سیستم رنگ آمیزی پنجره دوجداره


مزایای استفاده از پنجره رنگی upvc


با استفاده از روشهای فوق می توان رنگ پنجره upvc را تغییر داد و به این ترتیب هر رنگی که مد نظرتان باشد را می توانید سفارش دهید و پنجره منزل تان را با دکوراسیون تان هماهنگ کنید.

البته باید توجه داشته باشید که رنگ پنجره یو پی وی سی با رنگهای دیگر متفاوت است و مخصوص این پنجره هاست.


یکی از مزایای جالب در این خصوص تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی به همان رنگ قبلی است. شما می توانید بعد از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc رنگ مورد نظرتان را به همان رنگ قبلی سفارش دهید و تغییری در رنگ پنجره تان ایجاد نخواهد شد.


شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه خواهد کرد.


شما می توانید پنجره مورد نظر خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.


نظرات تان را با ما در میان بگذارید.

درب و پنجره یو پی وی سی با قیمت مناسب

درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره upvc اگر توسط متخصصین ساخته و نصب گردد بهترین پنجره خواهد بود و مزایای بسیاری خواهد داشت.

شما باید در انتخاب شرکت تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی نهایت دقت را داشته باشید و بتوانید با آگاهی درست در این زمینه پنجره مناسب منزل خود را انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره upvc یکی از مواردی است که برای همه مهم است و در این باره تحقیقات زیادی می کنند.


بهتر است بدانید که شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc  را برای شما طراحی خواهد کرد و پنجره یو پی وی سی را با بهترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

البته برای تعیین قیمت باید به نکاتی توجه کنید که در اینجا توضیحی در این باره به شما خواهیم داد.

قیمت پنجره یو پی وی سی به عواملی از قبیل پروفیل، یراق آلات، شیشه و نصب پنجره upvc بستگی دارد.


درب و پنجره یو پی وی سی با قیمت مناسب


دقت کنید که در روند تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی باید از پروفیل upvc و یراق آلات با کیفیت استفاده شود. همچنین باید اصولی و استاندارد ساخته شود.

در نصب پنجره نیز باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد و استانداردهای موجود رعایت شود تا بتواند بهترین مزایا را برای شما داشته باشد. بهتر است نصب پنجره upvc را به متخصصین بسپارید تا با رعایت اصول استاندارد درب و پنجره منزل شما را نصب کنند.


اگر این نکاتی که گفته شد به خوبی رعایت شود بی شک پنجره ای با بهترین مزایا خواهید داشت و پنجره شما سالها ماندگاری و دوام خواهد داشت.

شرکت سیجاندژ این اطمینان را به شما می دهد که تولید و نصب درب و پنجره upvc را با رعایت اصول استاندارد برای شما انجام خواهد داد و مهم تر از همه درب و پنجره یو پی وی سی را با بهترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.


شما می توانید با خیال راحت درب و پنجره upvc مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب از سیجاندژ تحویل بگیرید.


نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پنجره دوجداره با شیشه دوجداره دکوراتیو

پنجره upvc با شیشه دوجداره دکوراتیو

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که توانسته در کمترین زمان جایگزین پنجره های قدیمی شود. در انتخاب پنجره دوجداره باید موارد بسیاری مورد توجه قرار گیرد.
یکی از مواردی که در خرید پنجره یو پی وی سی مورد توجه قرار می گیرد انتخاب شیشه پنجره دوجداره است.
در این مطلب در رابطه با پنجره دوجداره با شیشه دوجداره دکوراتیو با شما صحبت خواهیم کرد.

شیشه دوجداره دکوراتیو نوعی شیشه تزئینی است که در نمای ساختمان و معماری داخلی بکار برده می شود.
این شیشه ها را می توان بر روی انواع درب و پنجره یو پی وی سی نصب نمود.

این نوع شیشه ها از شبکه های تزئیتی با ساختار پروفیل upvc تشکیل شده است و به دو حالت زیر تقسیم می شود:

شبکه تزئینی روی شیشه دوجداره دکوراتیو

در این حالت با استفاده از پروفیل منقسم شیشه، شبکه های تزئینی پنجره را تولید می کنند و بعد از برش بر روی شیشه می چسبانند. البته این حالت معایبی نیز دارد که عبارتند از:
• تنوع کم در طرح ها
• احتمال از بین رفتن چسب استفاده شده
• جمع شدن آلودگی و گرد و غبار در محل اتصال پروفیل ها

شبکه تزئینی داخل شیشه دوجداره دکوراتیو

این حالت با طراحی نما و دکوراسیون داخلی تناسب بیشتری دارد اما از حالت اول گران تر است. در این حالت بعد از تولید شبکه ها با استفاده از پروفیل ها، شبکه تزئینی را در چهارچوب اسپیسر شیشه دوجداره قرار داده و بعد از فیکس کردن آن روند تولید شیشه دوجداره انجام می شود.

این روش نسبت به روش قبل مزایای ویژه ای دارد که عبارتند از:
• تنوع رنگ و سطح مقاطع پروفیل مصرفی
• ماندگاری بالا
• عدم نیاز به نظافت
• طرح های متنوع قابل اجرا

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است که می تواند در مدت زمان کوتاه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c  %d8%b4%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/

چطور یک پنجره دوجداره خوب انتخاب کنیم

ویژگی های پنجره دوجداره خوب
زمانی که شما قصد خرید درب و پنجره دوجداره را دارید باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید به راحتی محصولی با کیفیت و کار آمد را انتخاب کنید.
بهتر است بدانید که درب و پنجره upvc به عنوان کاملترین و جدید ترین درب و پنجره دوجداره شناخته شده است و امروزه ازاین نوع پنجره می توان در انواع ساختمان ها استفاده کرد.
اما برای خرید درب و پنجره یو پی وی سی ما در این مقاله نکاتی را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی انتخابی درست و اصولی داشته باشید.

انتخاب یک پروفیل upvc نقش مهمی ایفا می کند. ما باید طراحی نمایه را در نظر بگیریم، اما مهمتر از همه، ما نیاز به درک نحوه تولید و نصب این پنجره دوجداره داریم.
لولا و قفل با کیفیت خوب، مهندسی خوب که درجاهای ضروری مورد استفاده قرار گرفته و پیچ های مناسب در مکان های مناسب، و اندازه گیری دقیق پنجره، عواملی هستند که به طور مساوی در انتخاب پنجره دوجداره و در های دوجداره نقش مهمی دارند.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی با عایق بندی کاملی که دارند توانسته اند در مقابل سرما، گرما ، باد و باران به راحتی مقاومت کنند. همچنین از ورود و نفوذ حشرات به داخل جلوگیری میکنند.
تنوع در رنگ و طرح هم از دیگر مزایای درب و پنجره یو پی وی سی است که به عنوان یکی از ویژگی های بارز آن به حساب می آید. زیرا با این قابلیت دیگر نیازی به نگرانی برای ناهماهنگی درب و پنجره با نمای ساختمان و دکوراسیون نیست.



برای خرید درب و پنجره upvc باید دقت کنید که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت استفاده شود تا بتوان بهترین کارآیی را شاهد بود.
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در طرح ها و رنگهای مختلف برای شما تولید خواهد کرد.

از ویژگی های بارز درب و پنجره های upvc دو جداره تولید شده 
• قیمت مناسب
• کیفیت بالا
• تنوع در طرح و رنگ
• بهترین پروفیل ها و یراق آلات

می توانید سفارش خود را همین حالا ثبت کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.