بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

طرز صحیح تمیز کردن درب و پنجره upvc

برخی آلودگی های زیست محیطی، گرد و غبار و باران موجب نازیبایی ظاهری درب و پنجره دوجداره و همچنین عدم کارکرد مناسب محصولات UPVC می شوند. با رعایت برخی موارد در تمیز کردن درب و پنجره UPVC و همچنین سرویس به موقع(در صورت مشاهده ایراد در درب و پنجره UPVC) می توان از بوجود آمدن بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد.

◄ بر روی درب و پنجره UPVC کاور هایی چسبیده شده است که از آسیب آنها در هنگام عملیات ساختمانی و معماری جلوگیری می کند در نتیجه تا اتمام فعالیت های ساختمانی از کندن این کاورها خودداری کنید. همچنین بدلیل بازیافت این برچسب در صورت باقی ماندن طولانی بر روی درب و پنجره دوجداره ممکن است اثر چسب آن تا مدت ها باقی بماند.


◄ بدلیل تنوع حالت های بازشو درب و پنجره UPVC، هنگام نصب نکاتی در خصوص نحوه استفاده و بازشدن آنها از طرف پرسنل نصب بیان می شود که دقت به آنها موجب پیشگیری از برخی مشکلات می شود. در فاصله های زمانی معین(زمان مذکور به آلودگی های محیطی و میزان استفاده از درب و پنجره دوجداره بستگی دارد)، تمام قطعات مکانیکی و همچنین یراق آلات بازشو محصولات بهتر است روغن کاری گردد.

بهتر است دستگیره ها و یراق آلات درب و پنجره دوجداره را هر چند ماه یکبار بازدید کنید تا در صورت شل شدن پیچ ها با سفت کردن آنها از پیامدهای آن جلوگیری کنید.


◄ برای نظافت درب و پنجره UPVC از آلودگی ها و گردوغبار باید از پارچه های بدون پرز و آب و صابون استفاده کرد و همچنین برای دوام و عمر طولانی لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره، هنگام تمیز کردن درب و پنجره با نظافت لاستیک ها نیز موجب انعطاف، نرمی و کارکرد مناسب آنها خواهید شد.

منبع: https://upvcnta.ir/upvc/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%b5%d8%ad%db%8c%d8%ad-%d8%aa%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.