بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

مزایای استفاده از پنجره upvc

استفاده از پنجره UPVC چه فوایدی دارد؟
پنجره upvc که جایگاه خود را در دنیای امروز بالا برده است مزایای بسیار ویژه ای دارد که باعث شده استفاده از این پنجره ها روز به روز افزایش یابد.
در این مقاله ما قصد داریم برخی از مزایای استفاده از پنجره upvc را برای شما نام ببریم تا بطور کامل در این باره اطلاعات لازم بدست آورید.

• مانعی بزرگ در برابر آلودگی محیطی
درب و پنجره دوجداره upvc به علت ساختار متمرکز و بسیار دقیق آن، بعد از نصب و رگلاژ کامل توسط افراد متخصص، دیگر اجازه نمی دهد آلودگیهای محیطی گوناگون وارد ساختمان شود.

• مانعی بسیار پرقدرت در برابر آلودگی های صوتی
درب و پنجره upvc به علت چند محفظه بودن و داشتن شیشه های دوجداره که میان آنها با گاز آرگون پرشده، آلودگی صوتی را تا 45 دسیبل کاهش می دهد.



• محافظ ورود گرد و غبارها
در صورتی که درب و پنجره upvc کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین افراد متخصص نصب و رگلاژ آن را انجام دهند به خوبی از ورود گرد و غبار محافظت خواهد کرد.

• مقاوم و ایمن
درب و پنجره upvc در کنار ظرافت بالای خود، مصالحی بسیار مقاوم و ایمن نیز محسوب می شوند. این محصول در برابر شکستگی و تغییر شکل بسیار مقاوم بوده و قفل های ایمنی بسیار پرقدرت و چند جانبه همانند قفل گاو صندوق دارد که امنیت منزل و محل کار را تضمین می کند.

• سبک
شاید فکر کنید محصولی با چنین خواصی بسیار سنگین و حجیم است؛ اما وزن این محصول بسیار سبک بوده و این امر نکته ای بسیار مثبت در صنایع نوین ساختمان محسوب می شود.

• با صرفه و اقتصادی
اگر محصولی غیر از درب و پنجره upvc را با این همه مزیت بخواهید، مطمئن باشید، هزینه سنگینی را باید پرداخت کنید. اما این در و پنجر ه ها قیمت بسیار مناسبی دارند.

نظرات خود را در سیجاندژ با ما در میان بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.