بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

بررسی انواع پنجره upvc

بررسی انواع پنجره upvc موجود در بازار

نحوه رگلاژ پنجره الومینیومی

در بحث رگلاژ پنجره یو پی وی سی  الومینیومی مواردی وجود دارد که باعث تفاوت عمده ان با رگلاژ پنجره یو پی وی سی شده است که در این بخش نکاتی را به صورت خلاصه بیان می کنیم.

همان طور که در بخش مقایسه پنجره های الومینیومی و پنجره های یو پی وی سی مفصل صحبت کردیم ، پنجره از جنس الومینیوم دارای مزایای بی نظیری است که باعث رشد استفاده از ان در ساختمان ها شده است ، اما همانند پنجره های یو پی وی سی پس از مدتی استفاده دچار ایرادهایی می شوند که نیاز به رگلاژ و تعمیر پیدا می کنند.

معمولا ساختار پنجره های الومینیومی به گونه ای است که قابل تعمیر و رگلاژ می باشند و با استفاده از ابزار مخصوص و همچنین اچار الن برای تنظیم یراق الات و زاماک ، عملیات تعمیرات انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که پنجره های الومینیومی در بحث رگلاژ دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند که نیاز به  تخصص و تجربه بالایی دارد، زیرا یراق الاتی که در این نوع پنجره ها به کار می رود دارای مهندسی خاص بوده و برای تنظیم دقیق ان باید پارامترهایی را رعایت کرد تا از ایرادات بعدی ان جلوگیری کرد.

در رگلاژ پنجره الومینیومی اچار الن کاربرد زیادی دارد و معمولا پس از زیر شیشه مخصوص و اندازه گیری لولا ها و جابه جایی در صورت لزوم ، الن بیشترین استفاده را در رگلاژ و تعمیرات دارد.

توصیه ما به شما عزیزان در بحث رگلاژ پنجره الومینیومی تماس با افراد خبره و با تجربه می باشد زیرا علاوه بر افزایش کارایی بعد از تعمیرات ، همه چیز را برای استفاده بهتر شما از پنجره الومینیومی محیا می کند.

منبع:

http://www.hiradupvc.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b1%da%af%d9%84%d8%a7%da%98-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.